Módy DotY
Módy psané na začátku hry modrým hráčem - zpravidla hostem:
- -AR (all random) - hra přidělí hrdinu náhodně ze všech tavern na mapě (Sentinel a Scourge). Je často hraným módem.
- -TR (Team random) - hra přidělí hrdinu podle strany, na které je právě hráč.
- -TP (Team Pick) - Je implicitně nastaven pokud host nenapíše nic. Hráč si může picknout hrdinu jen z taveren patřící jeho straně. Oblíbený mód při clanových zápasech typu BO3 (2 vítězství).
- -AP (all pick) - Všichni hráčí mohou zvolit libovolného hrdinu ze všech tavern na mapě. Je často hraným módem.
- -LM (League Mode) - Mód od verze 6.20 použitelný pouze při hře 5v5. Pickuje se podle schematu: Sentinel, Scourge, Scourge, Sentinel, Sentinel, Scourge, Scourge, Sentinel, Sentinel,Scourge (postupný pick). Máte 20 sec na výběr. Takže nejprve první hráč z teamu 1 po něm první a druhý hráč z teamu 2 atd.
- -MM (Mirror match) - Hrdinové na stejných pozicích v týmu obou stran se shodují (Např. Modrý - Růžový mají stejného hrdinu)
- -DM (Death match) - pokud zemřete ztrácíte svého hrdinu (vybíráte nového), nepřicházíte o předměty. Team, který má 36 smrtí prohrává.
- -ID (item drop) - namísto ztráty peněz při smrti ztratíte náhodný předmět
- -EM (easy mod) - bývalý SM (short mod), krátký mód, hrdinové získávají více zkušeností, věže jsou slabší, dostáváte o 8 gold za 8 sekundu navíc (celkem tedy 16 gold za 8 sec)
- -SC (super creeps) - Na mapě se náhodně generují super creeps - jednotky s velkou silou a životy, jejich zabití je náležitě odměněno. Jedná se o Siege Golemy, Hydry a velké murloky zvané Scary Fish.
- -NP ( no powerups ) - Megy v řece se již nebudou vyskytovat.
- -MR (random mod) vybere náhodně mód
- -SH (same hero) všichni hrači obdrží stejného hrdinu
- -AI (all inteligents) pouze inteligentní hrdinové
- -AA (all agility) pouze agilitní hrdinové
- -AS (all strenghts) pouze strenght hrdinové
- -SP (shuffle players) zajistí náhodné promíchání hráčů do stran. Tzn. kdo byl sentinel, může být scourge a naopak, aktivuje se PŘED pickem hrdnů => -sp =>ar/ap/...
- -VR (vote random) Zobrazí výběr ze tří palet hrdinů označených Option 1, Option 2 a Option 3. Příkazem "-option X", kde X je číslo Vašeho výběru, zvolíte konkrétní paletu hrdinů. Hrdini budou náhodně přiděleny uvnitř jednotlivých teamů. Vítězí paleta s největším počtem hlasů
- -WTF - je for fun mod, kouzla nemají cooldown a nestojí manu.
- -RV - reverse mod, ktery byt pridan v 6.38, vybirate hrdinu pomoci napsani -option 1 (2 nebo 3 ) a vybere se vam nahodne z vybrane skupiny
- -RD - (random drift) - Vybíráte hrdinu z náhodně vybrané nabídky (nabídka je pro oba týmy stejná) systémem LM
- Poznámka k zadávání módů od verze 6.33:
Módy se teď vkládají do jedné řádky, takto "-apidsh" nebo "-dm -ar -sc". Není potřeba se obávat o pořadí psaných módů, hra si poradí sama nebo Vás upozorní (dá další šanci pro zadání), pokud je mód nespravný/nekompatibilní.
Příkazy psané během hry - psané kýmkoli:
- -random : přidělí hrdinu náhodně (někdy pokud nechcete na -ap konkrétního hrdinu), nefunguje u -LM.
- -repick : změna přiděleného hrdiny za penalizaci (nyní 400gold ), repickovat můžete jen jednou, pokud koupíte předmět nebo se pohnete repickovat nemůžete
- -unstuck : použítí při zaseklém hrdinovi, přemístí hrdinu po 50 sec k fontáně,během tohoto procesu nelze hýbat s hrdinou
- -refresh : použití u Phantom Assasin, odstraňuje bug s Blur vzhledem (špatná viditelnost v noci), od 6.29 by měl fungovat autorefresh.
- -beamcounter : použití u Luna - The moon rider, počítá počet použitých beam shot útoků, nemá vliv na hru.Myslím, že byl zrušen.
- -recreate : znovuzrodí hrdinu za 200 sec, po tuto dobu nelze s hrdinou hýbat, odstraňuje bugy s pohybem u Dragon Knight, Naix, Terrorblade a Lycanthrope. Levely zůstávají.
- -ms: (movespeed) zobrazí rychlost pohybu Vašeho hrdiny
- -ma: (matchup) zobrazí hrdiny a hráče, kteří tyto hrdiny ovládají
- -cs: (creepstats) zobrazí počty zabitých nepřátelských creepů (killed) a počet zabitých přátelských creepů (denied), které pochvíli zmizí
- -cson (býv.csboardon): zobrazí napevno počítadlo zabitých nepřátelských creepů. (killed = počet zabitých nepřátelských creepů, denied = počet zabitých přátelských creepů)
- -csoff (csboardoff) : vypne počítadlo zabitých nepřátelských creepů.
- -showdeny : Při denyování vlastních creepů se při úspěšném zásahu objeví vykřičník.
- -offdeny : Vypne -showdeny
- -disablehelp/ -enablehelp: Napište pokud si přejete, aby na Vás nefungoval Chenův Test of Faith (teleportuje přátelského hrdinu k fontáně). Enablehelp umožní, aby Test of Faith na Vás fungoval.
- -gameinfo: zobrazí informace o novém zadávání herních módů
Popis mapy, začátek hry, herní systém:
Hrdinové jsou rozdaní, následuje boj. Mapa je opticky rozdělena na 3 velké cesty, které vedou do báze protivníka.
Levá cesta a pravá cesta jsou nejdelší k artefaktu. Prostřední cesta je strategicky nejvýznamnější, protože je nejkratší k artefaktu.
Řeka rozděluje mapu na dvě poloviny.Megy, runy (bonusy) lze najít právě na dvou místech v řece. Jedná se o bonusy, které na nějakou dobu propůjčí hrdinovi speciální vlastnost:
INVISIBILITY - (NEVIDITELNOST) hrdina se stane neviditelným dokud nezaútočí nebo runa nevyprší.
DOUBLE DAMAGE - (DVOJTÝ ÚTOK) zdvojnásobí základní útočnou sílu dokud runa nevyprší nebo není efekt zničen kouzlem.
HASTE - (RYCHLOST) zvýší hrdinovi pohybovou rychlost
IMAGE - (ILUZE) vytvoří kopii hrdiny, která je plně ovladatelná, má pasivní vlastnosti jako předloha, má menší útok, a bere více damage.
REGENERATION - (REGENERACE) regeneruje životy a manu dokud runa nevyprší, po zásahu nepřítelem efekt zrušen.
Také jsou na mapě strategické věže, které zabíjí nepřátelské jednotky, ale také hrdiny. Věže vidí také neviditelné jednotky (True sight efekt) a jsou strategickými klíči k dobití nepřítelovy báze.V každé hlavní cestě celkem na obou stranách stojí 3 věže. Musí být postupně zničeny podle vzdálenosti od báze. Nelze tedy zníčit například prostřední věž, pokud první ještě stojí.
Dalších 5 věží je v samotné bázi, z toho 2 chrání artefakt.